گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها احضار مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق | چهره‌ای جدید در پرونده فساد فوتبال ایران؟ پخش زنده بازی اسپانیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اسپانیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| تیم دوم اسپانیا هم برد! نتیجه بازی ایتالیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| مدافع عنوان قهرمانی زنده ماند سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدرضا سنجاقی

  • کد خبر: ۸۸۸۵۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
  • ۱
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید محمدرضا سنجاقی
محمدرضا به ورزش فوتبال و ژیمناستیک علاقه داشت. در رقابت‌های ژیمناستیک شرکت کرد و توانست مقام اول را از آنِ خود کند. با هم محلی‌ها فوتبال بازی می‌کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا به ورزش فوتبال و ژیمناستیک علاقه داشت. در رقابت‌های ژیمناستیک شرکت کرد و توانست مقام اول را از آنِ خود کند. با هم محلی‌ها فوتبال بازی می‌کردند و محمدرضا از آن دست ورزشکارانی بود که اخلاق را سر خط کار ورزشی اش می‌دانست و قبل از هر چیز آن را مدنظر داشت.

محمدرضا سنجاقی در سال ۱۳۵۲ دیده به جهان گشود. بعد از دوره دبستان، دور از چشم دیگران نوحه خوانی می‌کرد و به ائمه (ع) علاقه بسیاری داشت. همیشه لبخند ملایمی به لب داشت. مهربان بود و به همه احترام می‌گذاشت و برای همین نزد همه محبوب بود. شیفته سرگرمی‌های آموزنده بود. به تئاتر و بازیگری علاقه داشت و موفق به دریافت لوح تقدیر در نمایشنامه «لحظه آخر» شد.

با وجود اینکه هشتمین فرزند خانواده بود، بسیار مورد توجه بود؛ زیرا با رفتار و کردار دوست داشتنی اش همه را جذب خود می‌کرد. در زمان شهادت، شانزده ساله بود. با وجود سن کمی که داشت، داوطلبانه و با اشتیاق به جبهه رفت و سرانجام در رمضان ۱۳۶۷ روح پاکش به لقاءا... پیوست. در فرازی از وصیت نامه این شهید آمده است: هر بار از ظلمت و سیاهی روزگار دلتنگ می‌شوم، به قلم پناه می‌آورم. اکنون نیز به قلم اتکا جسته ام تا درباره قلم بنویسم. نزدیک به ۸ سال است که از قلممان به جای جوهر، خون می‌چکد و اسلحه قلبمان کوبنده ستمکاران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی سنجاقی برادر شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
درخواست شماره پشتیبان شهید را دارم
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->